oncontextmenu="return false"

1 april

hejsan svejsan i april♥

idag på NO satt jossan och frågade massa saker och kollade i min bok, och helt plötsligt så sa jag:
- men kan du hålla käften, vet du hur jävla störig.
och så kollade hon på mig, jag tror inte ens att hon han reagera innan jag sa:
- april april, och så börja jag as garva.
+ att jag typ började grina på no oxå. för vi pratade om cool, och det har min farmor och jag tycker att det är så hämskt att man kvävs till döds, men min farmor ska leva tills hon blir 104 år<3
sen på engelskan så sa petro:
- alex du blöder i huvudet.
och ja ba:
- VAA?!
sen så sa hon: april april.
haha jag fatta inte hur jag kunde gå på den.
efter skolan var det handboll och ajje skrämde typ livet ur mig, men säger inte vad.
nu väntar jag på att bajs hokeyn ska sluta så jag kan kolla på greay´s ...

pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0