oncontextmenu="return false"

hänipäni

hello
idag har jag vart med HäniPäni<33333
först så gick vi till ica för att köpa glss med det fanns inte så då gick vi till martin och köpte varsin calipo.
sen så gick vi och stekte på taket<3
men solaen försvan typ när vi skulle sola.
sen åt vi nudlar, åt det för första gången:D
sen så stekte vi mer:D
sen så kom mamma och hämta mi, och så åkte vi och handla.
imorgon tror jag att jag ska ut och springa efterssom det är lov och jag har redan lagt på min massa fett säger vi;)
nu kollar jag på mamma mia.
 här kommer lite bilder från dagen:

 
 

1. Hanna<33
2. min och hannas skuggor:D
3. VÅRBLOMMOR!!<3333333
4. våra saft glas
5. jag och hanna
6. hanna <333 (gick inte vända bilden)
7. hannas söta lillasyster:D

tack för dagen hanna<333

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0