oncontextmenu="return false"

Nära döden

Holá amigos♥

idag har jag vart nära att dött (på riktigt alltså).
idag på tyskan så körde vi nån lek när man skulle leta fram spelkort och sen springa ett var med hela laget runt klassrummet. när vi nästan var framme dit vi skulle så snubbla jag på nåt och åkte in i vägen med huvudet först. ville nästan grina men höll trårarna inne. och sen så hade mitt hårspenne blivit helt böjt ( bild nedan), men jag fick iallafall alla rätt på glosorna. på idrotten så skulle vi springa idioten 8 gånger sen ett 2 km varv, men efter idoten var mina knän slutkörda, det kändes allvarligt som om dom kunde gå av. hela min kropp faller typ i bitar nu, tex. i går på handbollen gjorde vi nån bensak, och jag fick typ sendrag och kunde knappt röra benen, det gjorde så himla ont.

och jag blir så arg, jag som hade tänkt gå på fotbollsträningen idag, men nu går det inte eftersom mitt knä är skadat, bajs på det!! 


 


1. mitt hårspenne efter kraschen
2. min nalle april som jag fick av ajje igår efter träningen. 

kraaaamiz♥


Kommentarer
Postat av: Erika

stackare:P<<3

2009-04-02 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0