oncontextmenu="return false"

PINSAMT

hello sötisar♥

skolan idag var bra.
på slöjde gjorde jag, jossan petro och sandra pannband elr vad man ska kalla det där det stog söt och sen våra namn, tex.
söt Alex! stog det på mig.
rasterna ängnades åt att spela kort, nördar vi ärXD
nu på kvällen så var jag och petro ute och skulle sälja idrottsrabatten och det gick ju sämst.
haha jag gick till en och han knappt börja prata innnan gubben sa:
- neh jag vill inte ha nåt!
PINSAMT elr vad!!
och sen gick vi till en annan och då kom han ut i kalsonger och morgonrockXD
nu ska jag kolla på tv.
imorgon blire min första fotbollsträning, kulkul.
puss puss

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 12:39:19
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-04-28 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0