oncontextmenu="return false"

träning

hejsan allt folk♥

nu kommer min dag här i korta dragXD
vaknade kl 10, gick pp käka frukost.
sen kolla jag på tv till 12.
sen så åkte farfar och lena hem, så då började jag storstäda.
så nu är mitt rum fint fint. och det tog typ 2 timmar!!
sen så följde jag mamma till gold (ett gym)
och där tränade vi i kanske en timme och en kvart.
dom har as coola maskiner där. och jag körde typ hälften av dom.
skojj skojj, så nu ska jag börja följa med oftare.
sen när vi kom hem så bastade jag.
och nu sitter jag  här.
imorgon är det handbollsträning, då får jag träffa saknade hannis<3
men nu har jag inget mer att skriva.
puss puss.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejhej kommentera gärna min blogg :D Vad gör du då?

www.micah.blogg.se

2009-04-19 @ 16:58:24
URL: http://micah.blogg.se/
Postat av: Teresa

Oj, två timmar städning =) För dig går det snabbt :P

2009-04-19 @ 17:01:24
URL: http://teresalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0