oncontextmenu="return false"

Filmkväll

Tjena tjena! Idag har jag vart och är med Jossan. Vi har typ inte gjort nåt. Ikväll ska vi ha filmkväll. Vi ska hyra ps. I love you och angel. Kanske fucking åmål också. Alla säger att den är så bra men jag har ju så klart inte sätt den... Före filmen ska vi äta kräftor. Mums... Idag har pappa fixat intenet på min dator så nu kan jag sitta i mitt rum och skriva blogg;) Tittar på fridrott  nu med Gabbe och pappa, fast det är inte precis det roligaste man kan se på. Snart ska jag och Jossan gå och hämta filmerna på kiosken hos Tore (vet inte om det stavas så). Imorse var jag på Lövsta och tittade på mitt fotbolls lag när dom spelade match.  Jag fick inte vara med eftersom jag har vart sjuk, men vi förlorade med 4-0.                                              

Kram Alexandra
                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0