oncontextmenu="return false"

Söndag

Hello! Idag har det typ inte hänt något. Kl. 12.00 såg jag typ ps. I love you, den ägde fett. Den kan jag lugnt rekomendera om ni vill ha ett film tips... Sen gick jag typ hem halv fyra tror jag. Men jag ska berätta lite om i går kväll: Först åt vi kräftor och det var mums mums... Sen såg vi på Angel (så där var den filmen) Sen gåg vi på fuckig åmål (jätte bra film) sen gick jag typ hem elva från Jossan. Slutpoängen på den kvällen var: Rockade fett:D. Nu ska jag se på co bells (på disney channel om nån undrar) Sen vet jag inte, kanske sörja för att skolan börjar:P Imorgon börjar den "riktiga" skolan. Jag längtar tillbaka till sommarlovet... Ikväll ska jag ser ppå det sociala spelet, det är så himla kul.

Kram Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0