oncontextmenu="return false"

Tråkigt!!!!!!

Hello! Idag är det värsta tråkdagen. JAg är sjuk igen!! Så @#¤&½ tråkigt. Man har ju inget att göra. Allt som man kan göra gjorde jag igår typ. Och sims är jag less på för det spelde jag typ hela dan igår.  Ikväll ska mamma lämna in gitarren så den är klar till i höst. Då ska VitRosa få många nya hits;P
Snälla om ni har nåt tips snälla säg det till mig då!!!! Jag håller på att dö ut. Igår missade jag e  rolig dag på skolan (fast det tyckte ingen annan som var på skolan) Och idag med. Fast dom såg klart på borat typ. Men det skulle bara vara kul att vara  där´istället för att sitta hemma och tråka... Nu sitter jag och lyssar på mamma mia.... och tråkar.  Imorgon ska jag och Jossan kanske ha filmdag. Det ska bli kul om vui har det förstås:p

Kram (en uttråkad) Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0