oncontextmenu="return false"

ARG ARG ARG!!

Hej på er alla glada barn !! Jag är såå arg just nu. Jag är arg på min fula gitarr, jag är arg på det dumma förlaget som gör skolakatalogen (för vi har inte fått den) Jag är arg på min yogurt... ja jag kan rada upp en massa saker men jag är så arg att jag inte årkar det. Jag vet att det är lite fel saker att vara arg på men ingeting går som det ska eller är kul. Det ända som var kul idag var rasterna. Efter skolan var det Luciaträning och vi stog upp i en timme typ, boring......
Nu sitter jag insvept i mitt mysiga dunntäcke (vet ej hur de stavas) och skriver blogg som ni märker. Snart ska jag gå och titta på Grey´s Anatomy.
Imorgon ska jag vara med Hanna tror jag. Nu har intresseklubben nåt att anteckna:P
Puss på er<3

Kram Alexandra

ps. fortsätt läsa minn blogg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0