oncontextmenu="return false"

Handbolls match 2x

Hejsan Svejsan! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Har inte orkat och kunnit. Idag har det vart skola. En riktig seeg dag. Men rasterna var kul. Vi typ var i grupprummet hela lunchrasten. Jag och Jossan körde lite show för dom andra sen så bildade killarna högar. När dom låg där och skrattade så fes Johan och han låg typ överst. Hemma så gjorde jag mat och kollade på andra avenyn sen så kom hanna och hämtade mig så åkte vi på handbolls match. Vi vann ju så klart, med 13-5. Hemma så såg jag ju så klart på damhandbollen men där gick det ju inte lika bra som det gjorde för oss. Nu väntar ´jag på att andra avenyn ska ladda klart. Sen så ska jag väl sitta vid datorn och kolla på andras bloggar.
Nu har jag inge mer att skriva.
Ha det gött!

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0