oncontextmenu="return false"

Lycka till Robin Bengtsson

Hejsan! Nu har jag slut på olika hej på olika språk så jag får komma på nåt annat. Idag så var jag hos skolsyster och vägde och mätte mig och jag följde min kurva:P Bara så ni vet alla elever i klass 6i på änsmongården så kommer ni få att vara med om världens upplevelse på måndagmorgon av lärarna. Hemma så var jag på träning. Vi var bara 6 stycken som tränade. ¨På söndag så ska vi till härnusand och spela match. Det ska bli skööj. Imorgon ska jag vara hemma och sova hela dan tror jag:P
På kvällen (typ aldeles nyss) så såg jag som alla på idol. Och som alla vet som ser på idol så åkte ROBIN BENGTSSON ut. Så nu är dom två bästa kvar i finalen. Jippi...  Nu är klockan 23.23 så bye bye<3

Kram Alexandra

Robin. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
BYE BYE Robin Bengtsson:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0