oncontextmenu="return false"

Måndag igen!

Hejsan! Vet ni vad det är för dag idag?? Jo det är dagen där det bara är 9 DAGAR kvar till julafton. Jaja... Idag har det vart skola. På matten och svenskan fick vi spela spel. På svenskan spelade jag, Jossan, Petro och Joseph twister och på matten satt vi och pratade med Mojo. Idrotten var fett nice (coolt va, att jag kan sånna ord:P) Vi hade sammarbetsövningar och vi hade as kul. Hemma så åt jag sen så åkte jag på handbollsmatch. Vi  vann med 19-1 och själv gjorde jag typ 4 mål:D (stolt) Och nu sitter jag vid datorn och väntar på att Jossan ska säga om hon kan åka ner på stan imorgon:P
Ha en bra niodagarkvartilljul kväll<3

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0