oncontextmenu="return false"

Ny manager

Hejsan (svenska för er som inte vet) Till alla er som inte vet så är jag ny manager till det nya sucé bandet Joseph-fin. Så om ni vill ha en manager till ert band så ring bara.... hahahaha! Idag på skolan så starta Jossan och Joseph ett band och jag tog rollen som manager. Det var skojigt :P I slutet av NO så skulle jag gå och hämta mina saker. Och så stog ett skåp öppet. Och så snubblade jag. Och så kom Jossan tillbaka och bara skrattade. Och sen fick jag jätte ont i foten. Sen så skulle jag hoppa upp på ett skåp och då slog jag huvudet i en hyllkant.Så jag har ont överallt nu!
När jag kom hem så somna jag. Sen när det var mat så väckte mamma mig. Och sen så skre jag våran NO läxa till jossan för hon hade glömt sitt papper på skolan. Nu är det pause på grey´s anatomy så jag passar på att skriva nu!
Puss på er!

Kram Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi ville inte ha dig som manager!

2008-12-04 @ 16:09:39
URL: http://rockfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0