oncontextmenu="return false"

Räksmugglare!

Hejsan! Till att börja med så har rubriken igenting med inlägget att göra om ni undra. Men men... Idag så var det luciaavslutning på skolan. Vi fick lussebullar, tårta och julmust. När Sebastian hade gått i väg ett tag så började några kasta grädde på varandra. Så jag, Jossa, Petro och Sandra i väg och tittade på film med klassen. Hemma så var jag och Jossan på stan och löpte julklappar. Fast det blev inte så mycket julklappar tycker jag. Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. Imorgon är det julbord på skolan. Tur att det är handboll efter:P
Nu ska jag se på Titanic.
Puss och Kram<3

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0