oncontextmenu="return false"

Så himla kul dag!

Hejsan svejsan! Idag måste det har vart den bästa dan på länge! Det började med att vi fick titta på film på SO. Sen så var det dagens tråkigaste sak: NO sen så var det julbord. Jag satt bredvid Jossan och Petro, och mitt i mot oss satt ope trion:P Vi skratta typ under hela lunchen. Sen så fick vi spela spel på matten så jag och Jossan spelade twister. Sen så hade vi slöd och jag gjorde klart min skål. Helt plötsligt slutade alla maskiner att funka och då var det lilla Joseph som nödknappen ville dunka (hahaha). Sen på när vi var på väg hem så drog Jonas massa vitsar. Sen så kastade jag en snöboll på Simon och då trodde jag att han skulle springa efter så jag skrek till Jossan att springa och då snubblade jag på en as liten (och den var verkligen as liten) snöhög, så jag låg där och as garva. Sen så hade Jonas köpt tuggumi så skulle han vissa oss det och då tappade han det, (hahaha) Sen när jag kom hem så laga jag korv och bröd sen så åkte jag iväg på träning. Det gick bra tycker jag, och nu vet jag inte vad jag ska göra, piss att grey´s anatomy är slut.
I morgon blir det badet med klassen och sedan pizza med klassen.
Puss<3

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0