oncontextmenu="return false"

Första advent!

Moi (Finska) Idag så vaknade jag av att Molle kom ner och försökte ta mitt vatten. Sen så gick vi upp vid elva och åt frukost. Sedan så gick jag hanna, emmis och Gabbe ut. Sen så gick Gabbe hem och då blrjade fajten mellan systrarna Brovinger och jag var komentator. Sedan gick vi in och drack var oboj med tre msk grädde och åt lusse katt:P Sedan kom mamma och hämta mig. När jag kom hem så gjorde jag klart mina praliner. Sedan åkte jag mamma och Gabbe ner på julskyltningen. Sedan så hyrde vi film och köpte pizza... mhmm...Sedan så var jag med Jossan en stund och vi tittade på andra avenyn och Jossan fick smaka på mina praliner. Sedan gjorde jag inte mycket mer och nu sitter jag är och skriver.
Ha en bra första advends kväll allaesammans<3

Kram Alexandra


Kommentarer
Postat av: en

känner du hanna goden brukar ni säga gäängsta till varnn ?

2008-12-01 @ 13:15:23
Postat av: Anonym

känner du hanna goden brukar ni säga gäängsta till varnn ?

2008-12-01 @ 13:17:18
Postat av: Alexandra

Jaaaaa jag känner henne men brukar inte säga nåt sånt.

2008-12-01 @ 15:22:04
URL: http://potismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0