oncontextmenu="return false"

Hannor<33

Idag så har jag och Hanna bakat krämbullar. Dom blev as bra. Men och ni ska baka er så ska jag ge er ett tips: Det tar en stund innan krämen tjocknar :P
Sen så åkte jag och Hanna och träffade Hanna Godén på ATS så kollade vi på B-pojkarna. Dom vann med typ 19-17 eller nåt sånt. Sen så åkte Hanna till sin Farmor och farfar. Och så skulle mamma och pappa komma och hämta mig. Men efter en stund så skulle jag hanna och Ajje ut och titta lite. Och precis när vi hade satt oss i bilden och åkt typ 100 meter så ringde mamma och sa att dom var på väg. Så då skulle vi åka tillbaka och då var vi tvungenn att vända och då kom vi till en liten rondel och där stog en gammal tant. och då körde Ajje runt rondelen två var. Och tanten bara stog och tittade på oss. Sen när vi åkte i väg så vinka hanna till tanten. Jag och Hanna höll på att skratta ihjäl oss. Sen så hade inte mamma och pappa kommit när vi kom tillbaka så Ajje körde typ 17 vasrv i rondelen vid ATS och då skratta vi ännu mer. I kväll ska micke och marielle komma och äta krämbullar hos oss. Byebye

Kram Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med krämbullar!

2008-11-22 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0