oncontextmenu="return false"

Hannor:P

Idag har det vart en bra dag! Efter skoan idag så åkte jag och hanna till hanna. Hemma hos hanna gjorde vi ingenting nästan. sen gick vi ut och då blev det as roligt. Så här var det:
Vi gick om kring lite och sen hörde vi några sjunga. då tittade vi bak då var det några tjejer som gick i nian som hanna kände igen. Sen så sjungde dom högre och då sjöngde jag och Hanna B med. Sen så skrek vi: Ta sång lektioner. och då börja dom gå mot oss och då sprang vi iväg. Sen så följde dom efter oss ändå till ica och in på ica men sen gick dom.  På handbollen var det kul. vi körde tävlingar och lite sånt. När jag kom hem så  åt jag och duchade. Det var synd att robin åkte på idol den andra robin skulle åkt istället. Nu ser jag på fredag hela veckan. imorgon ska vi köpa wii tror jag!Ha det bra<3

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0