oncontextmenu="return false"

Härnusand imorgon

Idag på skolan hade vi SO prov. Jag tror att det gick rätt bra tror jag. Nu tittar är jag inne på bdb och bloggar. Imorgon ska vi till Härnusand och spela 2 handbollsmatcher. Bussen går kl. 06.30 fatta vad tidigt, Idag på skolan körde vi en lek med Joseph, Simon och Jonas. Jag Petro och Jossan tog deras pingis boll och kasta runt den medan dom jaga oss. Sen så ska Adam och andreas att dom ville ha bollen och då trodde vi att dom ville vara med. Så kastade petro bollen till dom sen så när vi fråga var det var för vi skulle ge tillbaka den. och då sa dom att dom hade elda upp den. Jag har dåligt sammvete att Simon inte kommer få tillbaka bollen. Så Adam och Andres får faseneme köpa en ny boll till dom. Byebye

Kram Alexandra

Kommentarer
Postat av: Petronella

Dom har inte eldat upp bollen Andreas har den i sitt skåp sa han :S

2008-11-13 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0