oncontextmenu="return false"

Julstämning

Guten tag (tyska) Snart är det jul här i vårt hus... Idag har jag och Jossan bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik, Och ute står våra islycktor och stelnar. När vi höll på att baka pepparkakor så skulle jag gå ut i hallen och prata med mamma. Och då följde Jossan efter mig. Medan vi gick ut så pratade pappa med Jossan och då stanade hon och då vände jag mig om ioch i samma sekund så vände hon sig också om. Så hennes nästa åkte in i min kind. Och vi as garva. Ute så gjorde vi också en rolig sak (tyckte vi). Vi satt i våran snöskottare och lutade oss fram. Och vi skrattade så himla mycket. Nu sitter vi och tittar på Romeo och Julia. Hittils är den inte så bra.  Men vi får hoppas att den blir bättre.
Ha en bra kväll!

Kram Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0