oncontextmenu="return false"

Måndag igen!

Dzień dobry ( Ploska) Oså var det måndag igen. Åhh helgen går så snabbt. Nu är det en hel vecka tills det är helg igen!! Det var ingen lucia träning idag som jag hoppats. Men på onsdag är den minsan lucia träning. Idag byte vi platser i klass rummet. Jag sitter bredvid Petro, och framför mig sitter Jossan. Så det blev bra. Skolan var lång  och tråkig fast vi började 09.30. När jag kom hem  så åt jag sedan åkte jag på träning. När vi typ hade spelat match i fem minuter så fick jag ont i hjärtat. Men sen när jag bada gick det över. Men själva träningen var oxå dålig. Iallafall för mig, för jag gjorde typ inte nåt bra. Men men vi får väl hoppas att det blir bättre på onsdag. Nu har jag inget mer att skriva. Nu ska jag gå i på alla andras bloggar och titta hur deras dag har varit.
Så sov gott allesammans (när ni ska sova)<33

Kram Alexandra



Ps. Tack alla snälla människor som läser mig blogg

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nä, det är det inte alls det:P

2008-11-26 @ 15:38:36
URL: http://rockfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0