oncontextmenu="return false"

Rock and roll!!

Salut (Franska), Rasterna idag ägde fett. Jag och Jossan började att Jossan var mina armar. Och så gick vi omkring så en stund. Sen börja simon och Joseph oxå med det och då blev det ännu roligare. Och sen närvi skulle jaga Jonas så bar jag Jossan på ryggen för att hon hann inte me och springa. Det kanske inte låter så kul men det var i allafall as kul. Och på ansvars tiden fick vi titta på film. Och då var det en tjej som klädde av sig så min såg halva bröstet. Och så sa ingen nånting och så hörde man Anton. 
- Åhh...
Och alla i klassen börja as garva.
Och hemma så gör jag typ ingenting. Jag tror att jag börjar bli sjuk. Jag har grymt ont i och låter som en gris när jag sover för att jag är så täpt. (Hahahaha nån som fatta det där?) och så har jag tungt att andas.  Nu ska jag nog titta på tv och kanske sova en blundXD
Ha en trevlig kväll allesammans:P

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0