oncontextmenu="return false"

Rolig dag

Slaw (Kurdiska) Idag var  skolan as kul. Jag vet inte varför men den var det iallafall. Vi hade matteprov (bara det som typ inte var roligt). Jag tror att det gick bra. Men det var en fråga som typ ingen i hela klassen fattade. Och sen efteråt när vi frågade vårar lärare så visste inte ens han!
På engelska när jag och Jossan inte fick nån hjälp kom jag på att mina bara ska heta Kjell och Roland.... Men men.... När engelska var slut så fick jag och Jossan gå först. Men då var sa typ våranvaktmästare (vet inte vad han är för nåt) att jag och Jossan skulle hjälpa han att bära bord. Så där gick vi och bar bord när alla andra fick  sluta! 
När jag kom hem så la jag mig i soffan och somna. Sen blev jag väckt när mamma kom hem. Och så fick jag inte gå på träningen för att jag har ont i halsen! ( dumma föräldrar).
Nu ska jag plugga till svenska provet i morgon, jag har gjort det typ hela kvällen men ingenting går in i skallen. Sen så ska jag se på grey´s anatomy.
Puss och kram<33

Kram Alexandra


Ps, Fortsätt läsa min blogg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0