oncontextmenu="return false"

Så himla kul!!

Heejsan! Idag har det var en as rolig dag på skolan. Det började med att igår sa Jonas att tjejerna alltid hedde fram brösten när dom skulle kramas. Och då kom jag på att nästan alla killar som försöker va coola  gå med underdelen fram:P och då började jag härma dom. och sen så kom Johanna, Ida och Jossan och var ´med. Jag skrattade så himla mycket. och hemma såg jag och Jossan på video från 2003. Vi typ dansade och sjöng på jossans kalas och emmis och hanna var bakdansare. Det var så gulligt och kul. Imorgon är den handboll.... fortfarande världens dåligaste tränignsdag. sen på kvällen ska jag vara med Jossan tror jag.
Ha det gött<33

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0