oncontextmenu="return false"

Torsdag 20/11

Konnichiwa! (Japanska) Nu har jag bestämt mig för att skriva hej på alla olika språk! Men men... Idag så har det vart en bra dag. matten var svin kul. Jag Jossan och Ida skratta typ åt Joseph och Simon hela tiden. Dom har sån dålig humor och det är därför dom är så roliga:P På gympan vi vi typ först dansa folkdans (vet inte vad det heter) och så fick vi dansa vals. Sen körde vi doutchbool (stavning) och mitt lag van ju så klart hela tiden. Hemma gjorde jag typ ingenting jag och pappa var och hanldlade och lite sånt. Imorgon ska jag vara med Jossan.... Det ska bli kul. Nu ska jag typ titta på tv elr nåt. Nu ska jag gå. Puss puss!

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0