oncontextmenu="return false"

Torsdag 27/11

Nabadeey  (Somaliska) Svenskaprov idag på skolan. Jag hade suttit och pluggat precis innan och sen efter typ två minuter när vi fick pappret så hade jag glömt bort typ allt. Men sedan kom det tillbaka efter ett tag som tur var. Oxå var det äntligen lucia träning idag. Jag har typ trot att det har vart lucia träning hela veckan men det har inte vart nån dag alls som jag trot. Hemma så var jag ute en stund med Jossan och Tindra. Sedan gick vi in och nörda dator. Sen så skulle jag följa Jossan på konståkningen men så blev det inte. Nu tittar jag på andra avenyn. Har inget mer att skriva så bye bye<33

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0