oncontextmenu="return false"

12 imorgon

Hejsan svejsan! Idag har det vart en seg dag. NO med bosse var seg som vanligt. Men engelska var kul. Det var jag Eva och Joseph (vet inte hur han stavas) i en grupp.  Jag höll på att skratta ihjäl mig.  Joseph höll på att fjanta sig, och han var asa rolig. Sen så höll vi på och prata om att vi var lösa i magen, och då skratta jag ännu mer.  Hemma gå prata jag med Erika en stund. Sen så nörda jag data. Nu se jag på andra avenyn. Imorgon så blir jag äntligen tolv. Men varje födelsedag blir bara tråkigare och tråkigare.  Men hoppas att födelsedan blir kul i år. Puss o kram

Kram Alexandra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis !

2008-10-21 @ 21:33:37
URL: http://menzaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0