oncontextmenu="return false"

Äntligen 12!!

Hejsan alla glada och sura! Idag blev jag äntligen tolv. alla var snällare mot mig i dag bara för att jag fylde år<3 Av jossan och hanna (och emmis) fick jag donken middag, och sen skulle vi på bio. Vi hade bokat biobiljeter till premieren av high school musical 3. Men när vi kom dit så hade vi tydligen inte bokat. och så fanns det ju så klart inge blijeter kvar. Så vi satt där och vänta tills kvart i sex och då var det 3 personer som inte hade hämtat ut biljeterna så snacka om tur. De ägde fett om nån bryr sig.  Nu ska jag titta lite på tv. Nu är det 365 dagar kvar till nästa födelsedag. Bhuu! Puss o Kram skum banan<3

kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0