oncontextmenu="return false"

Knivar är livsfarliga!

Heej!! Idag har det vart en hemsk dag på skolan. På slöjden idag skulle tälja. Först så skasr Lukas petro sen  jossan sen så tappade jag kniven på benet med spetsen neråt så jag börja blöda. Och sen skar sig Jossan igen och då sa hon: oj vad djup det blev och så kommer eddie(träslöjd läraren) och satte på ett plåster sen så sa hon: åh nu börjar jag bli yrr. Sen så blev hon aldeles vit i ansiktet sen så börja hon skaka as mycket och så skrek petro: Eddie.
Och så kom han och sa nu går vi ut. Och så gick dom typ tre meter sen så fall Jossan ihop. Så eddie bar ut henne och då kvickna hon till. och jag höll själv på att svima. Fan vad rädd jag blev. Jag har fortfarande bliden i huvudet och den kommer upp hela tiden. Sen hande vi matte prov, jag tror jag hade många fel för jag kom inte ihåg typ nåt.Nu ser jag på Greys Anatomy.  Nu börjar det. Bye bye<3

Kram Alexandra

Ps. Akta er för knivar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0