oncontextmenu="return false"

Regnet det bara öser ner:P

Hej svejs! Idag har det vart elevensval. Imorgon är det sista dagen av elevens val. Då ska vi göra sjömansbiff och fruktsallad. Men men tillbaka till idag... Min grupp gjorde kylkigspets och glassbomb och bullar. Kykligen blev misslyckad. Den var typ som släm. Jag gav typ bort alla mina goda bullar:P  På lunch rasten smög jag och Jossan in till Mattegruppen och tittade på film. Hemma var jag med hanna. Vi tittade på tv och åt tjockpannkaka. Sen bar det i väg till träningen. Jag och Hanna troda att den började kvart i fem men den började fem. Så vi stog där i regnet och frös. Sen på träningen blev man ju dyngblöt. På vägen hem så körde Micke in på ica och då såg vi en gubba som drogs av sin hund, och han kunde inte få stopp på hunden. Vi as garvade åt det långt efter:D Nu ska jag chatta lite och kolla andras bloggar. Ha de gött:P

Kram Alexandra 

Ps. Grattis Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0