oncontextmenu="return false"

Andra Avenyn

Halloj! Idag har jag bara vart hemma. Jag har spelat pingis med gabbe på vårat matrummsbord och varit ute. Alldeles nyss var jag på nån affär och köpte CD-Skivor så jag kan bränna musik. Nu får man börja sörja över att skolan börjar i morgon. Jag och Hanna kanske ska på badet i kväll också ska jag baka lyckokakor i kväll:P. Nu ska jag öva på gittarläxan. Ikväll börjar andra avenyn. Det äger alla program. Det är på 1:an kl 20.00 om nån bryr sig och vill se det.
Ha det bäst!!<3

Kram Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

det äger fett

2008-09-21 @ 17:02:15
Postat av: Caroline

Allla måste ju bara älska det programet

2008-09-21 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0