oncontextmenu="return false"

Hejsan svejsan!

Idag har jag vart på det första elevrådet. Det  var kul. Vi snackade om ansvars tiden, och så sa Daniel med mördarblicken så här: Ska jag va helt ärlig tycker jag att ansvarstiden suger röv. Och då skrattade ju alla så klart. Men vem klarade alla glosor på engelskan då? Jo ja så klar. Närrå jag skoja, det var inte alls så klart.  Efter skolan var jag med Jossan. Vi skrev lite saker. Och så tog Jossan ett as fult hår band och ett par runda barn glasögon och lekte Josh Bors och sjungde kiss my as baby. Och jag as garva. Det var as kul. Sen så åkte vi till Tindras (stödfamilj) där hon ska vara när Jossan är på Kreta. Nu tittar jag på Idol. Han som nyss sjungde att han blev full på coca cola var  ju bäst. Nu har jag inget mer att skriva, så puss på er<3

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0