oncontextmenu="return false"

Läxor hit, läxor dit

Hejsan! Förlåt att jag inte har skrivit på typ en vecka. Vissa dagar har jag inte haft tid och vissa dagar har jag helt glömt bort. Men nu ska jag börja skriva igen. Idag har det vart en typist skoldag. Sista timmen hade vi idrott. Vi spelade fotboll. Efter skolan varjag med Hanna för vi skulle på handboll sen. Det var en svettig handbolls träning. först skulle vi passa i typ 10 minuter sen skulle vi gör 40 sittaps och så fortsätta... På vägen hem slogs jag och Hanna (på skoj).  När jag kom hem var jag tvungen att träna på engelska glosorna. Och så har vi nån jäkla svamp läxa till imorggon. Fan vad jag hatar läxor. Men men... Nu ska jag gå. Puss på er. 

Kram Alexandra  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0