oncontextmenu="return false"

Lyckost!!

Tjena! Idag har det vart skola. Det har vart en bra dag tycker jag. Men matten var seg. Men det är det ju typ altid. Oxå var det gittar . Det är as kul. Efter skolan gick jag hem och slappa innan jag skulle på fotboll. Sen så åkte vi på fotboll. När vi kom dit fick vi höra att vi skulle träna med Angels. Vi körde as hårt. Alla fick typ as ont i fötterna. Sen efter tränigen skulle Micke hämta oss. Men han kom typ aldrig, men sen när han tillslut kiom så stog jag och prata med Cajsa, och precis när jag skulle hoppa in i blilen så körde han i väg en liten bit. Och så där höll han på en stund. Men sen när jag hoppa in i bilden tillslut så låg Hanna och as grava på sätet. När jag kom hem så badade jag. Och sen har jag legat och tittat på idol och chattat. Imorgon åker Jossan till Kreta. Den jävla lyckosten. Jag vill oxå åka utomlands men det ska inte vi göra för en nästa höst. Blablabla.... Nu ska jag se vem som får den sista guld biljeten på idol. Späningen stiger....  Nu måste jag gå. Puss på er<3

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0