oncontextmenu="return false"

Onsdag

Olá! Idag har det ju vart skola. NO var seg idag, vi pratade om svampar. Det kommer vi typ prata om i fyra veckor nu (blä). Men när Bosse gick i väg för att hämta papper åt mig och Petro så blev det as rolig, Vi har två grupper som har olika ämnen lite då och då. Som idag, så hade min grupp NO och den andra engelska. Men vår grupp är typ den bästa. Vi hade slöjd för fösta gången idag. Vi satt bara och pratade. Hemma gjorde jag typ inget. Jag chatta lite och så. Snart ska jag se på idol och sen Leila Bakar. Imorgon måste jag bära med gitarren till skolan så pinsamt men jag vill ju spela men jag vil at den ska vara där när jag  behöver den och hemma när jag behöver den där. Nu ska jag gå.

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0