oncontextmenu="return false"

hannis<3

hejj<3, skolan sög idag om jag ska va ärlig. det bästa var fikat på slutet. men nu är det slut på tråkiga drama och början på det underbara lovet<3 vad ska ni göra på lovet?, komentera vad ni göra! kul att veta vad alla ska hitta på:P själv ska jag till storhånga och ha TSB<3 längtar mkt. Men men, efter skolan var jag med Hanna och vi hade kul. hanna kom på att vi skulle göra jucie i soda sreem (stavning) det smakade inte as gott men det gick att drika. imorgon ska jag hanna, pappa och micke (och säkert några fler) åka skoter och grilla. mys mys, kameran följer med så det kommer bilder. nu kommer lite bilder på dagen.
pusshejj<3

söt hannis<3:p hanna<3 gick inte att vrida på bilden så ni får vrida huvudet-
 våran kolsyrade juice
 hanna äter macka (intresant va?)
haha en bild från min tråkiga tid idag:P

klicka på bilderna så SKA dom bli större.


Kommentarer
Postat av: Erika<3

jag ska till falköping// pusspådig

2009-02-27 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0