oncontextmenu="return false"

Konståking

Hellosan:D Nu sitter jag här och fryser som en galning. Det var iskallt i ishallen (konstigt), men Jossan, Amanda och Mathilda var as duktiga. Dom ser typ ut som proffs. En sak har jag tänkt på... man vill ju inte ha en tjock son... elr hur?
Jaja, förestälningen var bra och småbranen var hur söta som helst. På slutet var det typ en liten unge som knappt kunde stå upp. Så fort hon kom upp på benen så ramla hon igen, fatta vad jag och Hanna tyckte de kul. Haha sen på slutet blev vi typ flum.... jag och Hanna skrek typ:
Vi älskar Magnus!!
och sen skrek vi massa mer. det var asa skojsigt de.
Haha när jah kom ner till Emmis och Hanna var dom precis på väg och äta, och så kom jag in i köket och så vissa emmis mig sin mobil och han ba:
- mamma kolla här....
och sen så såg hon att det var jag och emmis typ föll ner på golvet och garva och jag hållde på att garva ihjäl mig.
aja, nu ska jag snart krypa ner under täcket för jag fryser snart ihjäl + att jag är as trött.
Det blir inga bilder från konståkingen för att det var as mörkt och man ser typ ingenting på korten.
Men men.... sov så mysigt:p<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0