oncontextmenu="return false"

lååååångdag(?)

Hello... idag fick vi sluta en timme tidigare för att alla lärare ska typ på konferans(?) skolan var väl skojsig, på svenskan var vi i femmans kök(?) och tränade på teatern, och jonas skulle träna på masken och det såg inge bra ut och alla i femmman typ tittade (thihi vad skojj) SO sööög rumpa lika som bilden och sen så var dagen slut. Ikväll ska jag och mamma (marielle och hanna) på konståking och kolla på jossan. ska ta med kameran till is hallen så det kommer väl lite bilden sen. om man ens få ta kort:P aja snart ska jag gå till jossan och vi ska väl hitta på nått skojj. skriver mer ikväll.
Love<3


En liten bild på mig och sötis Hannis:P<33

Kommentarer
Postat av: Emmis

Komentera gärna på min blogg om hur den kan bli mer intressant! =o) <3

2009-02-20 @ 14:27:13
URL: http://brunettsoohett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0