oncontextmenu="return false"

Music and dancing:P

Hejsan svejan alla söta barn... Idag hade vi elevensval och jag, Petro och Jossan ska dansa och sjunga till "Thank you" med Amy Diamond, haha. Men menm vi skulle få sluta halv ett men då var det ju nån dum idiot som bestämmde att vi var tvungen att vara kvar till två, men det dumma var att vi inte behövde göra nånting utan vi bara satt och kollade i taketP:När jag kom hem gick jag ut och åkte skidor, haha vet inte vad det har flygit i oss :P Aja sen så gick vi hem till Jossan och spela lite sims och sen gick jag hem och åt. Imorgon har vi sovmorgon till halv nio:P Nu kommer en liten bild på dagens outfit
Pussokram<3


Vit linne - HM
Rutig kofta - Gina
Gråa mjukis byxor - Team Sportia
+ underkläder och min kudde som vi skulle ha med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0