oncontextmenu="return false"

Namnsdag idag

Hejsan svejsan och  grattis på namnsdagen. Dagens namn är ALEXANDRA och Sandra för er som undrar. Skolan var lika tråkig som alltid. Förut var det väl vart ok men nu har det börjat söögit. Aja nu ligger jag här och har ont i magen och i huvudet tror jag börjar bli sjuk. På skolan i dag  var det matteprov och jag tror att jag kommer få godkänt iallafall. Men på engelskan skrev jag fel. Först så skrev jag rätt men sen så blev jag osäker och ändrade så att det blev fel. Sista lektionen var det elevråd och det är det segaste som finns. Och det värsta var att vi hållde på så länge så att klockan blev över kvart över tre (då slutar vi) Så vi fick sluta senare än alla andra i klassen. Imorgon är det handbollsträningen. Får se om jag kommer orka gå på den. Om jag mår så jag mår nu kommer jag i allafall inte och orka. Nu ska jag hoppa in i duchen tror jag. Skriver kanske sen om jag orkar. Puss o hejj leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTTIS ÄLSKLING <3333333333333

2009-02-17 @ 18:57:47
URL: http://hanniiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0