oncontextmenu="return false"

Persåsen

Hejsan, nu har jag gjort mig iordning för kvällen, inte fint men finare än underställ iallafall.
Dagen har var as kul, förutom att jag alltid kom sist i backarna och så stanna typ liften hundra miljoner gånger. Men det var iallafall as kul, tredje gången vi skulle åka upp så åkte inte liften iväg och då sa lift killen
- Nu kommer det rycka lite!
och då flög jag iväg och tappade såklart liften, men jag fick köra en gång till och då gick det bra. Det var en as brant backe som man vasr tvungen att åka upp för om man skulle åka längst upp, alltså den var väldigt brant tycker jag, okej att och med skidor men BOB. jag var as rädd varje gång vi skulle upp för den backen, men jag klarade den varje gång utom en och då fick jag åka ner på rumpan:P det konstiga var att det var som en vanlig sittlift man skulle sita på, på boben, det var lite krongligt från början men sen gick det bra:D Haha alla ramlade tillochmed pappa och Micke. Det var lite små kul. Men men nu kommer alla bilder jag lova:

 När vi kom ner för backen, jag var så klart sist.
Liften som stanna.
Sån här bob var det man åkte på.
Glada jag (NOT)
Micke
Hanna<3:D
Emmis<3:D
Gabbe
pappa var oxå med fast har inge bild på han.
Tack för dagen<3:D
pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0