oncontextmenu="return false"

Rolig igen<3

Hejsan svejsan alla gullegrisar<3
Idag har det var en rolig dag. Nu börjar skolan bli rolig igen.

Svenska - Teater gick väl bra men teatern suger.
Tyska - Ganska så kul
NO - As kul för jag, Petro och Jossan gjorde en as seriös låt till Bosse.
Läsning - Tråkigt (?!)
Lunch - Det äkligaste som finns, korvstroganoff (bläää)
Engelska - As tråkig film
Matte - Så där.

Idrott - Så där vi körde dam bandy


Sen så var det handbollsmatch, vi vann med 19-3 tre. Hanna var as duktig, hon gjorde alla mål utom typ 5:P Jag gjorde typ tre och ett satt i kryset, as stolt.:P

Nu ser jag på tv och ska väl fortsätta och kolla tror jag väl.

Ha det bra!

Puuuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0