oncontextmenu="return false"

Spott:P

Hejsan, idag var det en sån tråkig dag. Vi hade elevensval som vi ska ha hela veckan. J.A.P gick i kras och då hade vi inget att göra. Men vi fick nån as tråkig teater som söööög. Men vi ska sjunga Becuce of you tror jag. Under tiden vi inte hade nåt att göra så sjungde vi titanic låten typ 500 gånger. Sen så fick vi inte sluta när våran grupp slutade så vi blev tvingad att vara kvar till halv två. Haha, måste bara berätta en sak, innan vi fick gå hem var vi tvunga att kunna säga schweiz på rätt sätt och när jag skulle säga det så spota jag på Mojos arm, pinsamt värre:P Men men, nu ska jag krusa håret för jag har tråkigt. Bilder kommer sen om ni undra.
Pusspåalltochalla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0