oncontextmenu="return false"

stan ida

Hejsan, idag det var en tråk dag. Drama suger så ta aldrig de på elevensval. Det bästa med allt var att få stå och sjunga karieoke (stavning) i mick. Men idag skulle vi iallafall uppträda för små barnen och våran teater gick skit för ja skratta hela tiden typ. Och sen så skulle vi sjunga men då funka inte musiken och det sög. Det skulle vara en teater allt ihop men det blev typ en riktig talangshow, men ska jag vara ärlig var det inte många som hade talang. Aja efter skolan var jag med Jossan. Vi kollade på nån as bra film men kommer inte ihåg vad den hette. Sen sså åkte jag mormor och mamma ner på stan. Jag vet att vissa tycker att det är pinsamt att ha med sig mamma på stan, och ännu värre mormor, men det är ju då man får köpa det man vill! Så ingen behöver mobba mig för de:P Nu sitter jag här och tråkar.
Ha de bra<3
pöss<3

Detta köpte jag:
En rosa mjukisdress (vet att linnet ser as skitit ut men det är det inte)
En lila kofta (den ser svart ut men det är lila)
En rosa kofta.

Kommentarer
Postat av: isabel

vart har du köpt dressen ? :)

2009-03-10 @ 21:22:18
URL: http://bellaliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0