oncontextmenu="return false"

Sur som citron

bajs och bläää.... jag är så sur nu för att jag inte får in bajs tyskan i huvudet, det kommer bli så pinsamt i morgon nu när Mojo har pratat med Peter och det blir ännu pinsamre om jag inte kan läxan. Jajja, träningen var väll helt ok men jag saknade Han o Han:D Nu sitter jag och tråkar och stör mig på att jag inte kan tyskan. Imorgon ska jag packa för att på fredag åker jag till mina älskade kusier. Men nu ska jag väll och och se på nåt tråkigt på TV. Det är inge kul på TV på torsdagar så FIXA DET FULA TV!!! hahaha närå men puss o godnatt (inte för att jag ska sova men det blir inge fler inlägg ikväll)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0