oncontextmenu="return false"

The day

Godkväll:P<33 Ja som ni kanske har sett så har jag vart med Jossan och bakat idag. Men efter det så var jag mamma och lillebror ute och spelade fotboll, och då gjorde mamma världens vurpa och jag och Gabbe skrattade as mycket. Sen så gick jag in och gjorde det tråkigaste i världen.... städa rummet. Det är fan det tråkigaste som finns. Men men...  Nu ligger jag i sängen och kollar på tv:P Imorgon har vi sovmorgon till halv tio....  sköönt<3
Här är min vecka för er som anteknar:

Måndag: Handbolls träning<3

Tisdag: Engelska prov, Kanske vara med Jossan<3

Onsdag: Handbollsträning<3

Torsdag: Vara med kompisar tro jag och packa till Sollefteå

Fredag: Åker till Sollefteå<3

Fredag: Vara i Sollefteå och gå på Tildes dansuppvisnig

Söndag: Hem  från Sollefteå

Pööös<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0