oncontextmenu="return false"

Pension

Blääsan, haha jag sa ju att jag var less på heej ordet. Första lektionen idag var NO. Jag ska ge dig ett gott råd Bo Boman elr vad du heter: GÅ I PENSION. Haha det är så kul att kolla ut över klassrummet när vi har NO, för INGEN lyssnar. Alla sitter typ och ritar på bänken elr småpratar som jag, Petro och Jossan gör. Sen så var det språk. På slutet körde vi pitcute (stavning?!) Det var jag Jossan, Petro, Simon och Johan i ett lag. Och det andra laget fuskade hela tiden, och då sa vi åt dom.  Och då började Peter (tyskaläran) skälla as mycket på oss för att vi sa att dom fuskade. Och sen börja han klaga på oss för att vi inte kunde ett ord. Åh Peter är en sån dålig lärare. Vi typ kollar på sidan och sen så säger han:
 Aa men då kan ni väl det där!
Och så går vi vidare. Inte konstigt att vi inte kan nånting. Sen så var det engelska prov. Det gick faktiskt bra tycker jag, men vi får se om jag får godkänt:P Lunchen var äcklig som vanligt. Sen så var det matte. Och den var VÄLDIGT pinsam. Jaja och sen var det massa andra lektioner. Och sen har jag inte gjort mycket. Imorgon är det handbollsträning<333
Nu ser jag på nåt skojigt program och sen ska jag se på Andra Avenyn som jag älskar:P
Pussokram<33

Dagens outfit:
Underkläder
Mjukisbyxor (InterSport)
Kofta (Gina)
Linne (Kaphol)


Kommentarer
Postat av: oliwia frnden

hejsan, mämen tack :)

du har oxå en bra blogg kram på dig.

2009-02-10 @ 18:31:28
URL: http://soblackandwhite.blogg.se/
Postat av: Petronella

du kan ju lägga ut bild på din outfit så blir det lite roligare ju D<3

2009-02-10 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0