oncontextmenu="return false"

EN MIL

Godkväll alla sötnosar... om ängsmomilen kommer här:
Starten var bra, jag åkte i täten hela tiden mien sen kom två nior och åkte förbi mig men jag slog alla i min klass med en halvtimme... och sen vaknade jag.
Men men... tillbaka till verkliheten:
Jag åkte med Jossan och hon hade typ inge glid alls på sina skidor så hon gick typ ner för nerdförsbakarna. men vi kom iallafall inte sist och det är jag verkligen nöjd över! Nu håller jag på nåt program som typ är som photoshop men ändå inte... Imorgon är det elevensval och jag fick drama:( Vi ska ha med oss kudde (fattar inte vfr) men vi slutar halv ett varje dag, jippi:)

Snygg bild va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0