oncontextmenu="return false"

Spöa rumpan

Hejsan alla gullegrisar:D Nu sitter jag här i min mysiga mysdress och kollar på Let´s dance. Nu tänkte jag berätta om dagen:
På svenskan så skulle vi spela teater. Jag kom isamma grupp som Amar, Olivia och Jonas. Jag skulle vara Olivias tankar. Jag ska typ börja läsa nåt som låter typ så här:
Jag kände hans kropp mot mig. Jag kröp in i hans famn sedan kysste han mig försiktigt.
Olivia skratta typ hela tiden när jag skulle läsa det där och då började jag oxå skratta. Sen så var det SO och det var tråkigt, likadan som bilden. Tillsist och det är ju rena döden. Jag fattar inte att jag ville vara ordförande och gå på elevråd. Imorgon är det handbollsmatch. Jag längtar mer än nånsin. Jag längtar att göra våran mandel, gröt och kanel. Vi ska spöa rumpan av Strömsund. Nu ska jag kolla vidare på Let´s dance.
Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0