oncontextmenu="return false"

Melodifestivalen 2009

Imorgon kväll (lördag) börjar melodifestivalen:D
Här är alla som ska vara med!

DELTÄVLING 1
Nina Söderquist  - Tick Tock
Alcazar - Stay the Night
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Caroline af Ugglas - Snälla Snälla
Emilia - You're my World
Marie Serneholt  - Disconnect Me
Jonathan Fagerlund  - Welcome to my life

Scotts - Jag tror på oss


DELTÄVLING 2
Lasse Lindh & Bandet - Jag Slåss I Dina Kvarter!
Lili & Susie - Show Me Heaven
H.E.A.T. - 1000 miles
Amy Diamond - It's My Life
Cookies n Beans - What If
Jennifer Brown - Never Been Here Before
Markoolio - Kärlekssång från mig
Måns Zelmerlöw - Hope & Glory


DELTÄVLING 3
Velvet - The Queen
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U
Molly Sandén  - Så vill stjärnorna
E.M.D. - Baby, Goodbye
Mikael Rickfors - Du vinner över mig!
Maja Gullstrand - Här för mig själv
Sofia - Alla

BWO- You're Not Alone


DELTÄVLING 4

Agnes Carlsson - Love Love Love
Next 3 - Esta noche
Star pilots - Higher

Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går
Sarah Dawn Finer - Moving On
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly
Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight
Malena Ernman - La Voix

Vem hejar du på?? Kometera vet jag!<3


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna :P

typ makolio, e.m.d , agnes mm

2009-02-06 @ 20:18:06
URL: http://peppparkakaa.blogg.se/
Postat av: Petronella

jag kommer heja på Markoolio och E.M.D och kanske Amy Diamond :D<3

2009-02-06 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0